Szkolenie z
Google Search Console

Ponad 10 godzinny materiał o SEO i Google Search Console!

NOWA FORMUŁA

prawie 🔟 godzin materiału VIDEO
4️⃣ części szkolenia

👉 możliwy do obejrzenia w dowolnym czasie i miejscu
👉 dodatkowe linki do materiałów przedstawionych w trakcie szkolenia

Zgodnie z feedbackiem:
✅ Materiał rozszerzony o pytania w trakcie prezentacji
✅ Doskonały podział, które należy oglądać w kolejności
✅ Przykłady zastosowania danych, których nie znajdziesz w Internecie

Pozdrawiam: Sebastian Heymann

Optymalizacja SEO z wykorzystaniem Google Search Console
1270 zł netto + VAT

* Każde zamówienie uprawnia do dostępu do materiałów dla jednego uczestnika.

Wypełniając formularz – zgadzasz się na kontakt z mojej strony.

Ponad 10 godzin materiału VIDEO

To są podstawowe informacje na temat SEO dla każdego kto chce zrozumieć jak naprawdę działa SEO. W tej części dowiesz się jak działa Googlebot, jakie są stany indeksowania adresów URL oraz czym jest Crawl Budget w Twoim serwisie. Poznasz również kody odpowiedzi i narzędzie „Sprawdzanie adresu URL”, które pomogą Ci w poprawie pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Nie przegap również informacji o Minimum Value to Index, dzięki czemu unikniesz sytuacji, w której Google nie indeksuje Twoich stron.

  • Czy AI rozwiąże rozwiąże nasze problemy On-Site?
  • Jak na zasoby patrzy Google vs Jak na zasoby Google patrzymy my
  • Jak działa Googlebot crawlując / skanując strony internetowe?
  • Omówienie kolejkowania, crawlowania, procesowania, indeksowania i renderowania stron internetowych
  • Jakie są stany indeksowania adresów URL?
  • Czego możemy dowiedzieć się z raportu crawlowania serwisu?
  • Crawl budget – czym jest i od czego zależy?
  • Jakie są kody odpowiedzi i jak wpływają na Crawl Budget?
  • Narzędzie „Sprawdzanie adresu URL” – co w sobie kryje i co możemy z niego odczytać?
  • Minimum Value to Index – czym jest i dlaczego Google nie indeksuje Twoich stron internetowych?

Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy doświadczonym specjalistą, dowiesz się jak uzyskiwać więcej danych z Google Search Console i jak korzystać z ukrytych zakładek, których nie znajdziesz w standardowych raportach. Na szkoleniu poruszone zostaną również tematy związane z Page Experience, migracją witryny, widocznością reklam i reakcją na spadki SEO. Nie przegap szansy na poznanie najważniejszych danych strukturalnych i praktycznych wskazówek dotyczących weryfikowania oraz rozwiązywania problemów bezpieczeństwa.

  • Tips & Tricks – jak uzyskiwać więcej danych z Google Search Console, których nie widzisz w raportach
  • Jakie są ukryte zakładki w Google Search Console, które ukryli pracownicy Google?
  • Czym są ręczne działania w Twojej witrynie i jak weryfikować i rozwiązywać problemy bezpieczeństwa?
  • Jak reagować na spadki SEO w trakcie oraz po aktualizacjach?
  • Czym jest Page Experience i jaki może mieć wpływ na Twoje wyniki?
  • Widoczność reklam i wprowadzanie w błąd użytkowników – co to jest i gdzie to weryfikować?
  • Jak i po co korzystać z raportu z linkami?
  • Najważniejsze dane strukturalne oraz takie, których nie ma w dokumentacji, a które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania
  • Jak Google Search Console pomaga w migracji witryny i o czym należy pamiętać?

Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy doświadczonym specjalistą, szkolenie pokaże Ci, jak wykorzystać narzędzie do masowego i niemasowego wyindeksowywania adresów URL z przykładami oraz jak wspomagać skanowanie i indeksację poprzez mapy witryny. Na szkoleniu poruszane są również tematy związane z analizą indeksacji serwisu, dzięki czemu dowiesz się, jak przeprowadzać analizę stron niezindeksowanych oraz jak znaleźć przyczyny problemów. Szkolenie zawiera również informacje na temat optymalizacji filmów w witrynie oraz podziału raportów na krytyczne, ważne i standardowe. Nie przegap szansy na poznanie gotowych rozwiązań dla wszystkich stanów nieindeksowania adresów URL i nauczenie się, jak podejść do limitów i jak je obchodzić w raportach Google Search Console.

  • Masowe i niemasowe wyindeksowywanie adresów URL z przykładami
  • Wspomaganie skanowania i indeksacji poprzez mapy witryny
  • Jak podejść do limitów i jak je obchodzić w raportach Google Search Console
  • Jak przeprowadzić analizę indeksacji serwisu i czemu raport, który jest zielony nie oznacza, że wszystko jest w porządku?
  • Analiza stron niezindeksowanych
    • podział raportów na krytyczne, ważne i standardowe
    • jak znaleźć przyczyny problemów
    • gotowe rozwiązania wszystkich stanów nieindeksowania adresów URL
  • Najważniejsze informację na temat optymalizacji filmów w witrynie

W tej części nauczysz się jak Google zbiera dane do Google Search Console, narzędzia, które pozwala na monitorowanie skuteczności Twojej witryny. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym specjalistą SEO, czy doświadczonym ekspertem, ta część na pewno przyniesie Ci wiele korzyści i pozwoli na jeszcze lepsze zrozumienie sposobu działania Google Search Console.

Sebastian Heymann - Internet Beta 2020

Szkolenie prowadzę osobiście

Jeżeli masz pytania dotyczące szkolenia – zapraszam na kontakt przez LinkedIN!

87%

On-Site SEO

Aż 87% problemów na stronie rozwiążesz z DARMOWYM narzędziem GSC. Trzeba tylko wiedzieć jak!

#1

Google Search Console

To najlepsze narzędzie SEO dzięki któremu zrozumiesz m.in. jak i dlaczego strona się indeksuje!

1000+

Serwisy

Minimum tyle serwisów optymalizowałem z wykorzystaniem Google Search Console!

Opinie i oceny

100% – zadowolenie kursantów
96% – jakość szkolenia
94% – cena szkolenia

Dobry wieczór! 🌛Dawno nic nie publikowałam, więc chciałabym podzielić się z Wami doświadczeniem szkoleniowym, które odbyłam razem z moimi kolegami z pracy jakiś czas temu.

Sebastian Heymann 🔬 poprowadził dla nas ciekawe i spersonalizowane szkolenie z analizy danych SEO w narzędziu Google Search Console. Dowiedzieliśmy się, jak analizować dane, jak roboty Google widzą naszą stronę i jak przebiega proces indeksowania stron i wiele innych 💻🔍 Spotkanie było naprawdę eye-opening i w codziennej pracy staram się wykorzystać nową wiedzę w praktyce!

Jeśli szukacie sposobu na poszerzenie swoich umiejętności indywidualnie lub zespołowo, gorąco POLECAM tego rodzaju szkolenia, gdzie można twarzą w twarz dopytać prawdziwego experta co leży Wam na SEOrcu💡

Magda Kowalska - Specjalistka ds. SEO, Link do opinii

Przez ostatnie 3 tygodnie miałem przyjemność brać udział w szkoleniu z Google Search Console 📊 prowadzonego przez Sebastian Heymann 🔬.

To jedno z tych szkoleń, które zostawia uczestnika z czymś więcej niż tylko dyplom schowany w szufladzie.

Dużo konkretnej wiedzy 💡, niedostępnej na co dzień, którą można z marszu wykorzystać w codziennej pracy. Przedstawionej przy tym w bardzo przystępnej formie, pełnej przykładów i case’ów. No i crème de la crème — mastermind, w którego trakcie Sebastian na żywo analizował serwisy podesłane przez uczestników 👥.

Na osobny punkt zasługuje sam format szkolenia – 11 spotkań napakowanych wiedzą 📚, prowadzonych dla wąskiej grupy sprzyjał wymianie zdań, ciekawostek i zachęcał do zostawania dodatkowe godziny 🕓 po zakończeniu prezentacji.

Dziękuję Sebastian za totalną zmianę mojego myślenia Google Search Console i za chęć podzielenia się swoją wiedzą, bez ukrywania czegokolwiek i unikania pytań. Serio, było to widać i bardzo to doceniam 🙌.

Link do opinii! https://www.linkedin.com/posts/wojciech-tumiel_seo-szkolenieseo-google-activity-7070309312228728832-Hg44

Wojciech Tumiel - Starszy Specjalista SEO, Netim

Oprócz teoretycznej wiedzy, szkolenie z GSC obfitowało w praktyczne przykłady różnych błędów na stronie www pod względem SEO, które są problematyczne w e-commerce oraz propozycje ich rozwiązań. Niestety brak jest tego typu analiz na bezpłatnych webinarach.

Dodatkowo transparentność przykładów Sebastiana i rozwiązań tych problemów pozwala na zastosowanie ich w praktyce w codziennej pracy m stronie www. Dodatkowym atutem jest dokładność omawianych zagadnień i rozwiązań. Innymi słowy mięsne szkolenie warte swojej ceny.

Bernadeta Jędryszczak – LinkedIN

Bernadeta Jędryszczak - Specjalistka SEO, Kaizen Ads

Szkolenie było ciekowa, dobrze prowadzone i przede wszystkim stanowiło coś więcej niż tylko świetne przypomnienie z funkcjonalności tego narzędzia. Udało mi się znaleźć zarówno rzeczy nowe jak i takie, które zostały dawno zapomniane.

Bardzo podobała mi się część poświęcona indeksowaniu.

Całość prowadzona była w przyjaznej atmosferze, feedback od innych uczestników szkolenia przełożył się na wspólne omawianie ciekawych przypadków.

Karol Kwiatkowski - SEO Expert w Citibank, Link do opinii

Mega polecam szkolenie z GSC u Sebastiana. Na początek dobre teoretyczne wprowadzenie, więc każdy, kto miał małą styczność z Search Console, jest w stanie zrozumieć mechanizmy. Po wprowadzeniu dużo wiedzy praktycznej, rozwiązywanie realnych problemów. Praca na projektach różnej wielkości.

Sama formuła szkolenia też jest świetna – godzinka czasu każdego dnia, pozwala lepiej przyswoić wiedzę niż całodniowe szkolenie. Na koniec zawsze sekcja Q&A i wyjaśnienie problemów. Nie ważne, czy zaczynasz pracę z GSC, czy masz już dłuższy staż – na bank dowiesz się czegoś nowego.

Michał Płomiński - CEO, Kreacja Marki

Samo szkolenie, mięsne. Widać ogromne doświadczenie prowadzącego. Kilka wątków takich jakie zostały poruszony już od wczoraj wykorzystuje w swoich projektach. Zdecydowanie na plus.

Bardzo mocno polecam to szkolenie, jak uzupełnienie wiedzy. Wątków jest tak dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie i swojego biznesu.

Mateusz Mazur - Specjalista SEO & Wordpress Developer, Link do opinii na LinkedIN
opinie z facebooka i linkedina
opinie z Facebooka i LinkedINa

Pełny zakres optymalizacji SEO z wykorzystaniem Google Search Console

Przykłady LIVE

Pokaże przykłady optymalizacji, także na Waszych serwisach.

Skuteczność

Poznasz dokładnie Google zbiera dane w raporcie skuteczności.

Metodologia

Poznasz sposoby w jaki Google zbiera i udostępnia dane.

Zwiększysz ruch organiczny

Maksymalizując optymalizację On-Site serwisu – każde inne działanie da lepszy efekt!

Traffic

Podniesiesz sprzedaż z SEO

Większa widoczność to większy ruch, a im więcej odpowiedniego ruchu tym wyższa sprzedaż!

Sales Chart

Bilety i cennik

PREMIUM VIDEO

Tylko1270zł netto
  • 10 godzin materiału VIDEO na YouTube
  • Dostęp do niepublicznej grupy na Facebooku
  • Linki do wszystkich zakładek przedstawionych na szkoleniu
  • !! Wyżej znajdziesz formularz do bezpośredniego zamówienia kursu !!