Szkolenie z
Google Search Console

Chcesz kupić szkolenie? Nie kupuj kota w worku – napisz do mnie na Facebooku i uzyskaj pierwszą część szkolenia za darmo.

Ponad 11 godzin materiału

To są podstawowe informacje na temat SEO dla każdego kto chce zrozumieć jak naprawdę działa SEO. W tej części dowiesz się jak działa Googlebot, jakie są stany indeksowania adresów URL oraz czym jest Crawl Budget w Twoim serwisie. Poznasz również kody odpowiedzi i narzędzie „Sprawdzanie adresu URL”, które pomogą Ci w poprawie pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Nie przegap również informacji o Minimum Value to Index, dzięki czemu unikniesz sytuacji, w której Google nie indeksuje Twoich stron.

Ta część trwa dwa dni – 8 oraz 9 maja. 

  • Czy AI rozwiąże rozwiąże nasze problemy On-Site?
  • Jak na zasoby patrzy Google vs Jak na zasoby Google patrzymy my
  • Jak działa Googlebot crawlując / skanując strony internetowe?
  • Omówienie kolejkowania, crawlowania, procesowania, indeksowania i renderowania stron internetowych
  • Jakie są stany indeksowania adresów URL?
  • Czego możemy dowiedzieć się z raportu crawlowania serwisu?
  • Crawl budget – czym jest i od czego zależy?
  • Jakie są kody odpowiedzi i jak wpływają na Crawl Budget?
  • Narzędzie „Sprawdzanie adresu URL” – co w sobie kryje i co możemy z niego odczytać?
  • Minimum Value to Index – czym jest i dlaczego Google nie indeksuje Twoich stron internetowych?

Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy doświadczonym specjalistą, dowiesz się jak uzyskiwać więcej danych z Google Search Console i jak korzystać z ukrytych zakładek, których nie znajdziesz w standardowych raportach. Na szkoleniu poruszone zostaną również tematy związane z Page Experience, migracją witryny, widocznością reklam i reakcją na spadki SEO. Nie przegap szansy na poznanie najważniejszych danych strukturalnych i praktycznych wskazówek dotyczących weryfikowania oraz rozwiązywania problemów bezpieczeństwa.

Ta część trwa dwa dni – 10 oraz 11 maja.

  • Tips & Tricks – jak uzyskiwać więcej danych z Google Search Console, których nie widzisz w raportach
  • Jakie są ukryte zakładki w Google Search Console, które ukryli pracownicy Google?
  • Czym są ręczne działania w Twojej witrynie i jak weryfikować i rozwiązywać problemy bezpieczeństwa?
  • Jak reagować na spadki SEO w trakcie oraz po aktualizacjach?
  • Czym jest Page Experience i jaki może mieć wpływ na Twoje wyniki?
  • Widoczność reklam i wprowadzanie w błąd użytkowników – co to jest i gdzie to weryfikować?
  • Jak i po co korzystać z raportu z linkami?
  • Najważniejsze dane strukturalne oraz takie, których nie ma w dokumentacji, a które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania
  • Jak Google Search Console pomaga w migracji witryny i o czym należy pamiętać?

Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy doświadczonym specjalistą, szkolenie pokaże Ci, jak wykorzystać narzędzie do masowego i niemasowego wyindeksowywania adresów URL z przykładami oraz jak wspomagać skanowanie i indeksację poprzez mapy witryny. Na szkoleniu poruszane są również tematy związane z analizą indeksacji serwisu, dzięki czemu dowiesz się, jak przeprowadzać analizę stron niezindeksowanych oraz jak znaleźć przyczyny problemów. Szkolenie zawiera również informacje na temat optymalizacji filmów w witrynie oraz podziału raportów na krytyczne, ważne i standardowe. Nie przegap szansy na poznanie gotowych rozwiązań dla wszystkich stanów nieindeksowania adresów URL i nauczenie się, jak podejść do limitów i jak je obchodzić w raportach Google Search Console.

Ta część trwa 4 dni. 3 dni szkolenia i jeden dzień z przykładami i rozwiązaniami. Od 15 do 18 maja.

  • Masowe i niemasowe wyindeksowywanie adresów URL z przykładami
  • Wspomaganie skanowania i indeksacji poprzez mapy witryny
  • Jak podejść do limitów i jak je obchodzić w raportach Google Search Console
  • Jak przeprowadzić analizę indeksacji serwisu i czemu raport, który jest zielony nie oznacza, że wszystko jest w porządku?
  • Analiza stron niezindeksowanych
    • podział raportów na krytyczne, ważne i standardowe
    • jak znaleźć przyczyny problemów
    • gotowe rozwiązania wszystkich stanów nieindeksowania adresów URL
  • Najważniejsze informację na temat optymalizacji filmów w witrynie

W tej części nauczysz się jak zbierać i interpretować dane z Google Search Console, narzędzia, które pozwala na monitorowanie skuteczności Twojej witryny. Dowiesz się, jak korzystać z różnych raportów i jak wyciągać z nich wartościowe informacje, które pomogą Ci w optymalizacji swojej strony. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym specjalistą SEO, czy doświadczonym ekspertem, to szkolenie na pewno przyniesie Ci wiele korzyści i pozwoli na jeszcze lepsze zrozumienie sposobu działania Google Search Console.

Ta część trwa 3 dni – 22, 23 oraz 24 maja.

  • Jak Google zbiera dane na temat skuteczności witryn internetowych?
  • Dwie metodologie przedstawiania danych w Google Search Console
  • Dlaczego dostajesz tylko część danych w raporcie skuteczności?
  • Jak sprawdzić procent danych oraz jak z niego skorzystać w swoich raportach?
  • Jak wyciągać więcej danych i fraz z raportu? Więcej niż 1000 w panelu.
  • Jak rozdzielić ruch SEO oraz Brand z całego ruchu organicznego w raporcie i dlaczego to ważne?
  • Jak uzyskać dane z Google Maps w raporcie skuteczności i jak je wykorzystać?
  • Jak analizować kliknięcia, widoczność w raporcie?
  • Analiza Discover, Google News, Grafiki i Wideo
  • Jak analizować wyniki i z jakich raportów może korzystać od razu?
Sebastian Heymann - Internet Beta 2020

Szkolenie prowadzę osobiście

Jeżeli masz pytania dotyczące szkolenia – zapraszam na kontakt przez LinkedIN!

Zadaj pytanie
Mam pytanie

87%

On-Site SEO

Aż 87% problemów na stronie rozwiążesz z DARMOWYM narzędziem GSC. Trzeba tylko wiedzieć jak!

#1

Google Search Console

To najlepsze narzędzie SEO dzięki któremu zrozumiesz m.in. jak i dlaczego strona się indeksuje!

1000+

Serwisy

Minimum tyle serwisów optymalizowałem z wykorzystaniem Google Search Console!

Opinie i oceny

100% – zadowolenie kursantów
96% – jakość szkolenia
94% – cena szkolenia

Samo szkolenie, mięsne. Widać ogromne doświadczenie prowadzącego. Kilka wątków takich jakie zostały poruszony już od wczoraj wykorzystuje w swoich projektach. Zdecydowanie na plus.

Bardzo mocno polecam to szkolenie, jak uzupełnienie wiedzy. Wątków jest tak dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie i swojego biznesu.

Mateusz Mazur - Specjalista SEO & WordPress Developer, Link do opinii na LinkedIN

Szkolenie było ciekowa, dobrze prowadzone i przede wszystkim stanowiło coś więcej niż tylko świetne przypomnienie z funkcjonalności tego narzędzia. Udało mi się znaleźć zarówno rzeczy nowe jak i takie, które zostały dawno zapomniane.

Bardzo podobała mi się część poświęcona indeksowaniu.

Całość prowadzona była w przyjaznej atmosferze, feedback od innych uczestników szkolenia przełożył się na wspólne omawianie ciekawych przypadków.

Karol Kwiatkowski - SEO Expert w Citibank, Link do opinii

Przez ostatnie 3 tygodnie miałem przyjemność brać udział w szkoleniu z Google Search Console 📊 prowadzonego przez Sebastian Heymann 🔬.

To jedno z tych szkoleń, które zostawia uczestnika z czymś więcej niż tylko dyplom schowany w szufladzie.

Dużo konkretnej wiedzy 💡, niedostępnej na co dzień, którą można z marszu wykorzystać w codziennej pracy. Przedstawionej przy tym w bardzo przystępnej formie, pełnej przykładów i case’ów. No i crème de la crème — mastermind, w którego trakcie Sebastian na żywo analizował serwisy podesłane przez uczestników 👥.

Na osobny punkt zasługuje sam format szkolenia – 11 spotkań napakowanych wiedzą 📚, prowadzonych dla wąskiej grupy sprzyjał wymianie zdań, ciekawostek i zachęcał do zostawania dodatkowe godziny 🕓 po zakończeniu prezentacji.

Dziękuję Sebastian za totalną zmianę mojego myślenia Google Search Console i za chęć podzielenia się swoją wiedzą, bez ukrywania czegokolwiek i unikania pytań. Serio, było to widać i bardzo to doceniam 🙌.

Link do opinii! https://www.linkedin.com/posts/wojciech-tumiel_seo-szkolenieseo-google-activity-7070309312228728832-Hg44

Wojciech Tumiel - Starszy Specjalista SEO, Netim

Bilety i cennik

PREMIUM VIDEO

1270PLN
  • 11+ godzin materiału
  • Dostęp do niepublicznej grupy na Facebooku
  • Materiały dodatkowe (pliki excel)

NOWA FORMUŁA

🔟➕1️⃣godzin
🔟➕1️⃣ dni z SEO
🕗 godzina 20:00
4️⃣ części szkolenia

Zrozum metodologię, zoptymalizuj swój On-Site i bezbłędnie zmierz swoje #SEO z 🆓 Google Search Console!

🆕 !NOWA FORMUŁA! Dlaczego? 🆕
👉 poświęcenie całego dnia to za dużo
👉 dojazd to także poświecony czas i pieniądze
👉 obniżona koncentracja po obiedzie
👉 duża dawka materiału powoduje, że wiele rzeczy zapominasz
👉 łatwiejsze przyswajanie materiału

Zgodnie z feedbackiem:
✅ Materiał dłuższy żeby rozszerzyć wątki do MAXIMUM!
✅ Materiał rozłożony w czasie, ale mięsny w każdej części!
✅ Możliwość zakupu z materiałem VIDEO!
✅ Jeszcze więcej praktyki!
✅ Przykłady zastosowań danych, których nie znajdziesz w Internecie!

Podpisano: Sebastian Heymann
Sebastian Heymann - Internet Beta 2020
Sebastian Heymann
Edukator SEO
+48 737-145-875

Wypełniając formularz – zgadzasz się na kontakt z mojej strony.

Pełny zakres optymalizacji SEO z wykorzystaniem Google Search Console

Przykłady LIVE

Pokaże przykłady optymalizacji, także na Waszych serwisach.

Skuteczność

Poznasz dokładnie jak analizować efekty działań SEO.

Metodologia

Poznasz sposoby w jaki Google zbiera i udostępnia dane.

Zwiększysz ruch organiczny

Maksymalizując optymalizację On-Site serwisu – każde inne działanie da lepszy efekt!

Traffic

Podniesiesz sprzedaż z SEO

Większa widoczność to większy ruch, a im więcej odpowiedniego ruchu tym wyższa sprzedaż!

Sales Chart